مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 07:302023-09-15سياسي

خبر خوب| 38 هزار دروغ علیه ایران برملا شد


38 هزار دروغ در «46 روز» روزهای پایانی شهریور تا آبان ماه سال 1401 علیه ایران نشان از برنامه ریزی قبلی این دسیسه دارد، اما خبر خوب اینکه در سالگرد اغتشاشات که از سوی دشمن سازماندهی شده بود، - گروه خبر خوب: امروز 24 شهریورماه سالروز وفات فردی است که بیش از چهار دهه در دانشگاه تهران، ادبیات فارسی، تاریخ اسلام و تاریخ ایران تدریس کرد و پس از انقلاب اسلامی، با مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی همکاری داشت و 6500 کتاب و مجله را به دایره .

.

المعارف بزرگ اسلامی اهدا کرد.

سخن از عبدالحسین زرین کوب است که به عنوان ادیب و مورخ در حوزه های مختلف تاریخ، فرهنگ و اندیشه تألیفات زیادی از خود به یادگار گذاشته است.

سرانجام این استاد تاریخ اسلام در روز 24 شهریور ماه سال 1378 چشم از جهان فرو بست و پیکرش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تهران آرام گرفته است.

ماجرای روضه خوانی زرین کوب در روز عاشورا به مناسبت ایام محرم و صفر به بازخوانی یک خاطره عاشورایی از مرحوم زرین کوب می پردازیم که پایان خوش این داستان یک روضه خوانی برای اباعبدالله (ع) است: روز عاشورا بود و قرار بود عبدالحسین زرین کوب در مراسمی به همین مناسبت در حضور جمعیتی که هم افراد عادی در آن حضور داشتند و هم افراد تحصیل کرده سخنرانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| 38 هزار دروغ علیه ایران برملا شد

خبر خوب| 38 هزار دروغ علیه ایران برملا شد